Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Japp - nu gör vi dethär!

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Jajjemen! Efter en regnig dag i parken tar jag på mig mysboxorna, släpper ut håret och på mig tofflorna för att plugga hela kvällen. Till mitt sällskap har jag lyxat till det med en Japp! Det är i slutkampen på skolan och vi ser äntligen slutet på alla uppgifter och prov! 

Så, Japp - nu gör vi dethär!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*