Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Droping the bomb

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå
Har en kul sak at berätta. Jag och Elli har skojjat om sen vi började att vi kanske skulle ta och flytta ihop och slänga ut Kalle osv, nu har detta blivit verklighet! Inte så kul för Kalle såklart men både jag och Elli är galet taggade på detta. Kalle flyttar ut och Elli flyttar in - man måste ju någon gån ha bott tillsammans med en galetbra kompis eller hur? Vi har våra planer och jag är sjukttaggad på att genomföra varenda en!
Jag och denna snygging ska bli roomiies! :D
♡Elli♡
Skrivet: 2012-12-12,  kl. 00:32:39 Blogg:  http://www.efef.blogg.se

Whiieee!! Blir awesome! :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*