Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

En evighet

Skrivet:    ·  
Hejhå
Jag har redan börjat tycka att denna vecka går segt - efter en dag! Kan bara tänka mig vilken lång vecka detta kommer bli.
Har hur som helst hunnit kolla på film och träna lite så nu väntar jag på att duschen ska bli ledig där smutsiga Kalle står i 40 min ;) huhu
Sen blir det mys i soffan framför film som alla andra kvällar. Men denna kväll ska jag äta korv med bröd - 100 år sedan och bland det absolut godaste som finns dessutom!






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*