Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Mami kommer med kyla,piller och julgran

Skrivet:    ·  
Hejhåå
Nu sitter mami och jag uppmyata i soffan i filtar med varmchoklad och kollar på Mulan. Vi har klätt min gran så nu står den där så fint <3



Etologiprovet idag kändes bra så känns bra nu i efterhand. När jag skrivit klart gick jag till Täppan och köpte med en fetaost sallad för att sedan gå och möta upp Mami på rese. Påväg hem svängde vi in på en gulligt mysigt Cafee och köpte varsin morotskaka som var den godaste jag någonsin ätit!






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*