Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Plugg och Nudlar - Va det någon som sa student?

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hej hallådär 
Idag är det höginsensiv plugging hela dagen och veckan ut, så ingen tid för mer avancerad matlagning än snabbnudlar här inte.Skolan slänger på massa nu såhär i slutet innan jullov och grejer. Har det stora Etologiprovet i morgon som vi har pluggat till hela terminen ändå sitter inte allt hundra, det är galet mycket att hålla koll på. Som tur är så känner mig ändå ganska lugn- det ska framför allt bli skönt att få detta klart och visa vad jag har snappat upp under terminen. 
Jag lider inte precis av allt detta skolarbete, jag menar det är ju ändå pågrund av allt detta som jag bor här. Det som är negativt är att jag inte hinner träna så bra som jag önskar. Ska försöka springa ner en snabbis till gymmet om en stund och springa 30 minuter iaf. Det är ju bättre än ingenting. Sen blir det att kötta på och plugga på massa igen. 
 
Vill också säga att jag aldrig varit med om en termin som gått snabbare än vad denna har gjort! Det känns som att vi började för 2 veckor sen. Helt  glaet vad tiden flugit iväg. Det är väl ändå ett bevis på att det har arit kul, så jag bara frukar att nästa termin ska va slut på 1 vecka och alla dessa tre år på några dagar haha 
Jag har valt helt rätt gymnasieutbildning på helt rätt skola.Trivs som en gud på molnen här!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*