Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

13-11-2012

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå
Färdigt tränad för dagen! Superskönt! Jag har för sörsta gången i mitt liv gjort ett träninsschema för de nästa tre veckorna som ska följas. Har gjort många andra förut men har alltid haft mitivation noll för att genomföra dom, men nu sååå ;D
Hoppas någon av er har testat några klipp från Tiffany som jag rekomenderade igår btw. Jag ska hur som helst ge er en annan kanal som lägger ut hyfsade klipp ( de två översta ). Tjejerna på dessa filmer så så fjolliga ut men övningarna är bra haha 

Quick Workout - Abbs

Quick butt workout



Keep it up!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*