Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

2012-11-26

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej
Idag är jag seg som satan. Känns som jag har drömt hela dagen. Huvudet har kännts hel tungt , jag har inte haft någon ork och har gått runt och frusit hela dagen. Som om inte det vore nog så glömde jag min sport bh hemma så det blev ingen idrott för min del som va styrketräning idag och det skulle vart så satans kul! Väl hemma var jag allt för trött för att ens gå på toa så jag somna i soffan som en stock. Vaknade för nån timme sen och laga till lite pasta. Började känna mig lite piggare efter maten men har nu gått ner i sov stadiet igen, tänkte dock vänta nån timme till innan det är dags för ännu en dejt med kudden. 
Vill tillägga att jag har köpt världens bästa kalender som jag ska öppna under december medan jag kollar på julkalenderna varje morgon ;D ja ska va barn på nutt iår<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*