Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Flashbacks

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hellu
Jag sitter här i soffan och kollar lite bilder från förr. omg , flashbacks vare häär!
Bilderna är inte alls i sammanhängande ordning, men varje har ett bra minne med sig!



Världens bästa och goaste häst!

Kusiner, Jag bror mormor och långa folk.


Jag i kina höhö
Jag skulle kunna lägga upp så måånga fler, men tänker att alla biler har väl egentligen ett minne så då skulle ja lännga upp all tusen bilder så naj.
Är också btw galet salt sugen så ska nog gå och köpa lite saltlakris såhär på min vilodag huhu 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*