Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Köttar på

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejho 
Har nyss kommit ut från en lååång dusch efter en galet skönt springtur i mörka skogen. Idag kände jag mig väldigt stark och hade lätt kunna springa på flervarv om det inte blivit så mörkt. Jag kände mig lite som en ångvält, så himmla skön känsla att kunna mata på utan problem hur länge som helst. Jag börjar känner resultat av allt detta slit och det är så fruktansvärt roligt!
Bild sen i höstas



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*