Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Kul att plugga

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Helloo
Idag för engånskull har vi fått lite att plugga på. Det har inte direkt varit saknat men sådanhär intressanta saker vi läser om nu är så jag tackar och bockar för papper att läsa hihi
Nu håller vi på med Näringsfysologi och lite annat och det är superkul enligt mig, super intressant och det är lätt att sätta sig ner och läsa de 70 sidor vi ska! 

Vill tillägg att jag hunnit träna idag oxå, hade motivationen på topp innan och var beredd på ett distans lopp idag men när jag väl började var den på noll.. Jag lyckades tvinga mig runt alla de varv jag förbestämt mig för men idag var det inte lätt. Imorgon tar jag en vilo dag, första för denna vecka och sedan jobbar lite extra hårt när vi ska till Kolmården och mocka elefant och noshörningsbaj på fredag ;D
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*