Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Saknar min muffel<3

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå
Jag vet inte riktigt om jag gillar onsdagar eller inte. Det är super bra ämne på onsdagar , sällskapsdjur som är galet intressant, men vi slutar 11.15. Så när käkat lunch, kommithem, tränat och duschat är kl bara ca 15- 16! Vad händer sen då? Nja asså tre filmer hinns med innan jag går och sover men hur kul är det på en skala. Plugg? Joja om man hade något. Har en del nu och tre veckor frammåt men ändå, ska ja sitta och plugga så galet länge haha det är knas trots att det är skönt med korta dagar.Så nu sitter jag och pluggar etologi för fulla muggar!!
 
Hur som så saknar jag min sötmuffel så galet mycket!!
 
 
 
 
 
Vill att han ska bo hos mejjsi!<3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*