Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

1 mil - 1 timme

Skrivet:    ·  
Hejhej,
Som rubriken lyder , 1 mil -1 timme. Ett av mina mål för träningen. Nu när jag äntligen kommit ut i skogen för att springa igen efter en månad på gym klarade jag målet och lite till! Väldigt nöjd tjej. Har varit lite låg motivaton nu på sistone därför behövs det mål som är lätta att nås så man bygger självkänsla.

Nu håller jag på att gå av mig lite och sen väntar parkbänken där min mage, mina ben och armar ska plågas en liten stund!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*