Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

FöraN

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hellu,
Idag har jag varit galet duktig o kört både bil och motorcykel.*stoltchey
Bilen går kanon måste jag säga, känns väldigt bra. Dock fick min bror kämpa lite med mig på motorcyckeln, jag verkar inte fått någon talang för den biten alls haha 
Men ja körde ett tag o sen kom ja till det typ största vattenpölen ja någonsin sett som såklart var fryst, jag kunde inte vända så tänke "om ja gasar kommer jag över"... bra tänkt där Carro... Kom några meter sen rätt ner i isen och vatten så de blev kaos när jag skulle resa mig och cykeln bara välte gång på gång på gån pga av hala isen haha
Hade varit väldigt kul att ha på film på det kan jag säga, kände när jag låg där med isvatten över hela mig att det måste sett galetkul ut!
Nu blire chicken nuggets och värmefilt.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*