Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Havsutsikt

Skrivet:    ·  
Hejhåå,
Shit va svårt de är att komma upp på morgonen när det är så mörkt! hade tydligen ställt alarmet på en halvtinme tidigare ön vad jag behöver så nu har jag tid på mig iaf haha
Jag har tänkt på dehär med utsikt från fönstren. Hemma vare grönt, lummigt och sådär mys - iaf på sommarn- här har jag en tegelvägg.. Det är vad jag kollar på varje morgon. Men joja de kanske är trevligt då kan jag ju iaf räkna tegelstenarna! ;D

(Och ja så fuckar bilden och texten upp sig bara för att jag mobilbloggar.)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*