Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Kän din kropp

Skrivet:    ·  
Hojhoj,
Idag har jag varit på gymmet vilket blev mestadels cykel och bandet. Kändes och känns bra.

Många både på gymmet och i verkligheten säger att jag ska ta det lugnt med träningen och att jag övertränar. Men snälla folk, jag har kondition och är ganska segstark i muskler- om jag vill.
Dessutom har jag , med handen på hjärtat, väldigt bra självkänsla så jag känner när min kropp slår ifrån och när jag kan öka. Jag känner min kropp så mycket bättre än va du gör som bara ser mig på håll..

Nu när jag har mitt mål och vadslag om magrutor innan jul har det såklart blivit mer träning än innan, men hallå ett mål sätts upp för att nås och dom där rutorna ploppar inte fram av sig självt. Det krävs hårt arbete och mycket tid, sömn och okej mat.. Det är gullit att ni bryr er men jag känner min kropp och vet hur det känns att träna för hårt, Jag vet var gränsen går för mig.

En bild för dokumentation.
Som ni ser återstår en del arbete så sluta klaga på mig, snälla.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*