Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Köldskada

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhej
Jag har nyss vaknat och käkar frukost nu, nomnom
När jag gick upp i morse och tvättade ansiktet, kollade mig i spegeln du vet -morgonrutiner, så ser jag att min högra sida i ansiktet är helt knottrig! Jag kände att den var lite pluppig igår kväll också men de syntes inte och det kändes inte så mycket, men idag hallå, vad är dethär!?
Jag kom iaf fram till vad det är... Igår var mamma och jag ute på en riktigt låååång promenad med hundarna i 80- gradig blåst. Ni i askersund vet vad jag snackar om. O ja, jag måste ha förfrusit mitt högra ansikte.. Bajskorv va ordet. 
Typ såhär såg det ut igår. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*