Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Mami levererar!

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Ojoj farmor och farfar de nu har jag inte hunnit blogga som man ska. Har tyvärr ingen ursäkt heller mer än att mamma var hör en dag och vi sprang runt på stan och shoppade och att jag hon Issa och träffade hela tjocka släkten jag lyckats få ihop här ifrån! hihi
Mamma kom iaf med bra nyheter och grejer till lilla mejsi. En ny plattång då min gamla är ihoptejpad och hhela plattan är sprucken så du tappar hår när du använder den. Men nu har jag en nyyy!Hon levererade mina Acne-Killer ansiktsmasker som är något nytt acengrej frå USA som ska vara så bra, så är ju tvungen o testa om det funkar även på mig. Kan säga att man ser ut som en rånare och det gör ont o drabort men huden är jättemuk och fin efteråt!Sist men inte minst hade hon med sig min gammla hederliga softshelljacka och grejer dessutom. Kanon ju eftersom att hela jävla f*cking Norrköping har slut på softshelljackor...
Men nu har jag jacka o allt och vi har införskaffat ett par stövlar så jag är förberedd för 3 år i lera och regn huhu Bring it on! som man säger 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*