Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Min bruur

Skrivet:    ·  
Hohoho
Kom nyss in från en kvälls promenad med hundarna, mamma och bruur :) Blev bus haha så nu är jag skadad.
ja hoppade upp på brors rygg när han inte var beredd och han fick instinkt han tagit efter från gårdagen wrestling tittande och slängde sig på rygg.i en buske..med mig under..
De va lite vassa pinnar där så cutta upp ryggen lite och spetta rumpan min!


haha ser att bilden äe upp&ner men aja ^^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*