Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Ny karriär... fast ne

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Helluu
haha nu tänker ja visa er lite bilder från när jag testade köra motorcykel, tänkte inte göra de för de är pinsamt men va fan skit samma 
Har tyvärr inte bilden på när det är kaos i den enorma vattenpölen jag kracha i men ändå. 
Ja får en genomgång på var gas, broms o allt annats sitter.
Bror visar hur det ska gå till innan den är min tur.
Snabb genomgång på allt igen innan de är dax
..
Då kör vi! hihi
Tänker att ja kommer bli hyfsad på detta också om jag får köra lite till höhö 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*