Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Tänd ett ljus

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhopp,
Nu är jag hemma från en stund på gymmet. Får sitta ner och lagar mat för låren är slut hihi asnajs! Så klart äre ljus tända och längtar till att få se på film! 
Man är lite stolt att jag kämpar på som jag gör med träningen. Hösten är ju trots allt den svåraste årstiden att hitta motivation, det blir kallt, mörkt och regnt är standard nu när det kommit förbi det där fina stadiet med härliga färger. Man kan tro att vintern är värre men då kan man åka pulka, längdskidor , slalom eller bygga snögubbar och ha snöbollskrig hihi 
Men att det går så bra nu för mig kan bero på denhär äälskade gratis månaden jag fick på ett gym för typ en månad sen. Den är snart slut så då blire att köra ut i skogen eller hitta ett annat gym med gratis veckor höhö "Gratis är gott, lär er de"



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*