Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Träning

Skrivet:    ·  
Helloj,
Nu är jag hemma och full med mat osvosv efter en kortis på gymmet. Är lite stolt men ändå inte. Är stolt för att jag trots allt gick iväg vilket är tackvare en bild på Spotify från Nike där de stod: Just do it. Everyday. hihi då blev jag taggad ^^ Planerade att bara springa en 30 min och sen gå hem men det blev lite till :)

Såhär såg det ut på displayen när jag slutade och gick av mig lite. Slutade på lite mer är 1 timme. Hade gärna kört på mer på maskinerna efter det där då jag va as pepp och inte trött!? Men dom stängde :/ Hur som så är set ibte klockrent dethär , på en timme ska en mil vara klar och ibte 8.5 som jag slutade på. Något att jobba efter!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*