Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Banan och Mjölk

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Tjo,
Nu har jag tränat "kom-igång-träning". De märks så väl att man har varit sjuk och tappat kondition, buhuu
Men de är bara o köra på o bygga upp den igen! Jag är stolt över mig själv idag att jag kämpade på i backarna om och om igen trots regnet och flåset på max. Men de är såå värt att kämpa på eftersom att man känner sig så stark. Och sen  ofc är ju bananen och glaset med mjölk sjukt gott efteråt! Det är nämligen min naturliga "protein drink". Känns ju galet bra att vara minst lika starka som de som går på protein drinkar och jag på banan och mjölk. Bevis på att det inte behöver läggas så mycket pengar eller onaturliga saker för att må bra.

- Nomnom
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*