Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Dagens träning

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hohoho,
Nu är jag äntligen tillbaka från 4 timmar på gymmet. Superbra pass detta alltså, Kanon verkligen. Dock kunde ja ha tränat lite mer mage, men tänkte gör de hemma lite senare efter jag ätit och de hunnit sjunkaundan osvosv.
Det är hur som helst superskönt o lägga sig ner o kolla på Desperate Housewifes nu när kroppen är trött och inte nog med det , popatisgratängen står i ungen , nomnom
Det som blev av idag då är:
Cykling- 1h 
Powerwalk i 7%lutnng-50 min ( Hoppas på skaplig träningverk i rumpan i morron!!)
Löpning i 3-5%lutning - 40min 
Resten av tiden har jag inte superkoll på hurlänge osv, men då träna vi lite styrka och simmade. 
As najs o avsluta med bastu! Självklart åt vi lite banan , macka o annanfrukt under tiden. Och drack massa vatten! ;D 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*