Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Förskyld i skogen

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhallå, 
Gud va kul de är att blogga i början sådär första dagen, uppdatering 24/7 12/1 ! 
Nej men jag har en långtråkig dag just nu, har inget att göra alls.. Ja har kollat på typ 4 filmer, ätit och tjockat, myst i soffan , druckit litervis med vatten och blivit påhälsad av en snubbe som trode någon Stefan bodde här. Jag har hunnit massa, det är inte okej att vakna tidigt när man är sjuk. I vanliga fall hade jag lätt tagit på mig löparskorna och tränat bort några timmar av dagen, men är man sjuk så är man.. Buhuu
Meeen, jag tänkte trotsa denna snoriga förskylning och iaf gå ut och gå. Det kan ju inte precis skada med lite friskluft tänker ja!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*