Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Kolmården

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hej,
Idag har varit en riktigt bra dag! Läs mer och se biler om vårat besök på kolmården akom kulisserna på Ewelinas blogg. Klicka här sen efter att läst mitt inlägg okeej!? haha 
Ne men jag har inte mer att säga än att dagen va jättebra och jag har frågat typ 1000 frågor om både djur, reningsverk, maskiner och allt du kan tänka dej.
När jag kom hem störta jag ner i soffan och somna, vaknade för en stund sen så nu blir det att träna mage innan jag går igång på boken jag vi ska läsa på Engelska. 
 
Imorgon ska jag och Elli ta våran gratisgång på Centralbadet och träna arslet av oss bara för att de är gratis ;D
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*