Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Lycka till Bror!

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Go Morron,
Idag och 6 dagar framöver kommer det vara en liten nervös Carro. Idag 7.45 startar lag-VM i Tyskland för Enduro , Six-days 212. Och min kära broder är med och representerar Sverige i junior landslaget. Stoltare syster  finns inte! :')
Tyvärr, bajskorv och massa fula ord, jag kunde inte åka med som jag hade taggat för ända sen vi fick beskedet i sommras. Eftersom att min skola var så seg med att få våra APL skor så vi ska få åka på APL osv denna vecka istället för förra som var tanken. Så hade jag varit borta hade jag missat för myclet. 
 
Hur som helst, MIN BROR ÄR EN AV SVERIGEST 4 UTVALDA REPRESENTANT FÖR LAG VM I ENDURO 2012 - Fan va fränt!
 
Här får ni några bilder jag tagit på honom på EM i Estland och Lettland i sommars. Det var även då vi fick veta att han skulle få vara med på Sixdays i år.
 
Så med dethär inlägget vill jag hälsa in käöra bror så mycket lyckatill som det bara går! För mig är du kung bror<3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*