Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Snorbubblor och magrutor

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj,
Ookej , ännu en dag som snorfia i Norrköping, jag har visserligen inte gått runt och blåst snorbubblor med näsan som många andra dagar men jag är inte frisk. Och friskare lär jag inte bli av att de var boxning på idrotten så jag körde på,  och btw , omfg vad jag saknar den tiden mina händer lukta svettiga boxningshandskar hela dagarna! 
Så ikväll har jag druckit massa vatten och ska snart sova så kanske chansen ökar att bli frisk. Hope so
Jag har faktiskt fuskat lite gott folk, och tränat mage de senaste kvällarna.. De är fu mig, ja skulle vila nu tills jag blir frisk. Meeen Ola, jag har faktisk press på mig här! Har ett vadslag om att jag visst kan få magrutor innan jul. Och kort sagt, jag ska klara det så jag kan bevisa för de feta folket som tvivlar på mig att jag också kan om jag vill! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*