Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Student middag och blodiga hälar

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhoj,
Äntligen har denna långatråkiga dag börjat gå mot kväll.. Det krävdes att sova bort någon timme mitt idagen för att få den att gå, men ändå är jag trött nu. 

Som jag skrev tidigare så gick jag ut o gick en sväng, jag gjorde det dåliga valet av mina nya, ickeingådda skor.. 
Nej det är inte skinn, det är dessa dumma skavsårsplåster som påstås vara så bra.. Här har vi bevis på dess kvalitet!
Så nu får jag ha stumpor på halva foten för att trådar inte ska fastna i mina finfina skavsår. Bajskorv

Och så hopp från ingenting till mat. Idag har jag ätit. Ätit och ätit. Egentligen har jag inte ätit mer är jag gör en vanlig dag men bara för att man suttit och väntat ut tiden hela dagen så känns det som att jag ätit typ 20 kg mat. 
Dethär är iaf det jag lyckat laga ihop till mig själv nu såhär på kvällen. Omelett med ost!Nomnom
Så medan jag käkar lite till och kollar på film , som vanligt, så kan väl ni gå ner o käka 3 rätters som era mödrar lagat till er, som vanligt..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*