Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Vinn över regnet

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhallå,
Nu regnar det i Norrköping igen, det verkar vara standard här. Men jag tänkte trotsa väder och träna lite backintervaller i regnet, jag känner mig trots allt mycket bättre. Dock inte B&J´s laddning innan idag haha 
En gång aldrig igen! 
Det är sånnahär dagar man måste övervinna huvudet och tvinga sig själv ut. För hur mycket bättre låter det inte att sitta under en varm filt, kolla på Desperate Housewifes och dricka te eller varm choklad än att gå ut i regnet och bli svettig,anfådd och käpa arslet av sig? Jag skulle gärna välja alternativ 1, men jag är en bestämd flicka som är fullt medveten om att magrutor inte kommer av sig självt!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*