Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

3 . April . 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejsan,
Shit vad trött jag är! Har ingen energi alls, orkar knappt lyfta min egna arm 1 cm från sidan. Jag har kravlat mig ner för trappen och fått i mig lite frukost för en stund sen men den energin verkar inte vilja komma ut i kroppen inte. Mina planer var en lång morgon promenad och träning ikväll - vi får se om jag ens orkar lyfta arslet för att gå på toa denna dag. 
Hoppas ni är mer pigga och glada, det är ju faktiskt påväg att bli sommar och solen skiner, vad finns det att klaga på egentligen? 
Mamma och jag beställde dessutom hem lite kläder igår, det var dags att fylla på lite det var ett bra tag sen! Dessutom beställde jag hem lite annat kul som jag hoppas kommer snart, men det får ni se vad det är då. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*