Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

6 . April . 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå, 
Nu ska jag snart dra mig mot jobbet, men tänkte titta in här en snabbis först. Har ni igen bättre för er så kom in och ta en burgare på filmstaden tycker ja så jag får något at göra som jag aldrig annars har höhö 
Idag är det 30 dagar kvar tills vi åker mot första VM i Spanien och sen vidare mot VM i Portugal. Jag längtar massor och har skrivit ihop packlistan för hela alltet. Den 20 är det dags att införskaffa det som saknas och packa ihop allt eftersom att det är den enda helgen denna månad jag kommer åka till Askersund. Då ska jag även lära mig bemästra stormköket så vi kan äta hyfsad mat på dagarna vilket faktiskt är konst det i sig måste jag säga!
Och.. eh.. ja , såhär glad är jag idag ^^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*