Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

9 . April . 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhåå,
Jaha denna dag har spenderats med morötter, bakning och 90210. Italienskt matbröd på g nu kära läsare - Carro slår på stort! 
Jag testade även min mors fyndiga färslag när det kom till solen. Så jag öppnade fösnstret och la mig i soffan i bikini, vad gör man inte när man inte har en baksida att lägga sig på ;) 
Ingen träning för mig idag, hoppade över det, tog en extra morot och massa digestive kexs istället - nomnom!

Jag har desperat försökt att få tag på någon inom donken som kan ta mit pass den 27 men tyvärr verkar alla redan jobba eller har annat för sig :( så kanske blir så att jag måste stanna hemma från Italien resan... Det var tråkigt.
Men skulle det bli så , så har Elli planerat en back-up plan vilket inkluderar tatueringsmässa, kolmården delfinshowens världpremiär och ett besök på smultronstället.Det låter ju faktiskt inte helt fel det heller! 

Jag var förövrigt hos sjukgymnasten idag och fick det besked jag hoppades på. Det är bara atta springa men inte längre än tills det gör ont vilket kommer bli ca 10 min, men det är iaf bättre än inget alls.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*