Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Ändrade planer och löpa som en struts

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hallojsan,
Här sitter jag ny duschad efter ett helt okej träningspass - sakanar att få springa något så grymt!! Jag ska till en sjukgymnast imorgon så vi får se vad hon har att säga om foten och skinkan - läste mitt horoskop för i morgon ochd et stod att jag behövde röra på mig och få igång blodomloppet igen så ut och spring! Hoppas sjukgymnasten säger samma sak! 
Hur som så har planerna ändrats lite som det ser ut nu, det kommer troligen inte att bli någon VM resa för oss utan troligen förhoppningsvis EM om allt löser sig. Det blev lite panik igår när vi fattade beslutet och jag behöver nu bli av med pass på jobbet osv för att kunna följa med bla. Hoppas allt löser sig tillslut. 

Det är iaf snart sommar hörreni, det känns i luften massor. kl är snart 8 ch solen har inte gått ner än - super härligt! Tänk att få kunna gå ut och springa i detta härliga väder , fylla lungorna med skogsluft och löpa som en struts tills benen viker sig under en - GAAAAH JAG BLIR TOKIG!
 
Nu får det bli att lugna ner sig lite med några avsnitt av 90210 innan sängen kallar. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*