Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Apr. 09, 2013

Skrivet:    ·  
Hejsan,
jag är så stolt över mig själv för att jag efter att ha ringt till typ 20 pers, utan att överdriva, äääntligen fått bort mitt pass som gör att jag kan följa med till Italien om resan nu blir. Allt är inte heeelt 100 ännu men det lutar starkt mot att det kommer ordna sig klockrent. Dessutom har jag lyckats ragga till mig ett extra pass vilket gör att jag inte förlorar någon lön utan snarare får mer än tänkt vilket aldrig är fel!
Jag blev så glad när personen i fråga sa ja över telefon att jag inte kunde sitta still så var tvungen att skynda mig ner till gymmet innan dom stängde för att få ut lite energi.
Shit jag kommer somna gott ^^

Bild från dagen.





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*