Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Apr. 11, 2013

Skrivet:    ·  
Hallå, skolan bjöd på frukost imorse vilket inte.är något att klaga på- supergott! + att vi fick kolla film fram till lunch. Därefter var det dags för mig att gå mot sjukgymnasten för att testa springa igen vilket gick helt okej men både fot och skinka känns ännu.
jag han tillbaka till vårt lilla "chilla" som vi så fint kallar det och hade lite mys. Nu sitter jag här hemma i soffan och gör allt för att inte behöva sätta mig och skriva klart en rapport som ska vara inlämnad i morgon - kanske ska gå och träna...
frulle

lunch

chilla






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*