Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Gråta floder

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
God Morgon! 
Nu var det ett tag sedan jag bloggade något bra, har haft en del att göra nu inför nästa vecka.Kommer troligen inte hinna blogga så mycket mer vettigt än de senaste dagarna nu framöver heller tyvärr. 
Satt iaf igår i sägen efter att alla dagens "måsten" prickats av och storm böla till Titanic. Har sett den då många gånger förut men alrig börjat gråta - jag har blivit klen gott folk... Nej, men faktiskt den är ju ganska fin alltså.
 
Jag kan också berätta att här i Norrköping är den så gott som vår, det har regna några dagar nu vilket gör att i stort sett alla snö är borta. Idag vaknade jag upp till solsken så hoppas på en superfin dag på ALP! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*