Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Längtar!

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Halloj, 
Nu håller packningen inför EM i Italien ta form, min kära mor och jag åkte in till Örebro idag för storhandel av behövliga saker. Blev en full bil på hemvägen, men nu ska inget saknas hoppas jag. 
Kvällen igår blev att spenderas med den finaste vännen Amanda som jag inte träffat sen i Februari när vi var i Karlstad - helt sjukt, vi träffades varje dag förut!
Efter en snabbträning och en hel massa mat nu på kvällen ska vi sätta på en film innan familjen splitras till sian sovrum för natten. Helgen känns miiil lång!! Jag vill att det sak bli Måndag så vi kan börja åka mot finapojkar, 20+ grader, tävling,sol och glada människor NUU!

Några bilder tagna från bilen på förra årets Italien resa.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*