Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Mot stan

Skrivet:    ·  
Hejhallå,
Sitter i bilen påväg in mot Örebro med mamma för lite sjukhusbesök & shopping innan jag sätter mig på tåget mot Norrköping. Veckan här har varit så galet lugn och jag har mest legat i solen,kollat på film samtidigt & ätit - inte helt fel det heller. Packlistan in för första VM resan har jag skrivit klart och den blev galet lång men nu ska nog allt stå med iaf.
Lägger in lite blandade bilder från veckan, bla min supergoda varma smörgåstårta, och en kostig juice haha ^^








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*