Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

1 Augusti 2013

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Ja ni, kära läsare, som rubriken lyder 1 Augusti 2013. Det är ganska svårt att inse att sommaren börjar lida mot sitt slut och om bara 19 dagar ligger jag såhär dags i sängen efter första skoldagen. Juni och Juli har swichas förbi och man undrar var alla dagar tagit vägen. Men, vi ska inte gråta ännu, 1 Augusti må vara 1 Augusti men det är inte mer än så! Dagen bjöd på strålande sol och 22 grader, även om jag har jobbat så kan jag alltid tänka mig hur skönt alla haft det i solen! Jag han även njuta lite jag också när jag sprang mina 16 km efter jobbet - så himmla härligt! 

Jag hinner inte lägga ner så mycket tid på bloggen och skriva så vettiga saker just nu, jag ar så fullt upp med jobbet varje dag hoppas ni förstår. Det börjar kännas lite i knäna att man står och går hela dagarna men kämpa kämpa lediga dagen börjar närma sig ( onsdag den 7)! 
Nu är det verklige dagns för lilla mig att sova, klockan står på 5 i morgon bitti. Inatt sover jag på soffan bara för att ^^
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*