Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

4 Dagar

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hellu! Nu är det söndagskväll och jag kan med glädje tänka tillbaka på mina och mammas 3-4 dagar tillsammans! Mys mat, filmer, långa promenader, träning, godis och kolmården kan nog beskriva dessa dagar väldigt bra. Jag har saknat henne massor så det känns verkligen skönt att träffa henne och hundarna inte bara 1 eller 2 dagar.

Jag har haft den bästa födelsedagen någonsin! Sång på morgonen med goda mackor och ett hav av superfina paket - rummet är väldigt fint nu ;) - resten av dagen spenderades på kolmården - hur bäst!! Fick dessutom låna kameran av bästa Ewelina :D ( bilderna har dock försvunnit tyvärr så blir inga här). Kom hem och mlttes av fetaste, godaste godispåsen och en suupergullit lapp - har nu listat ut vem det var ifrån också. När Elli senare kom hem blev det ännu en present öppning - jag har helt klart dom finaste människor kring mig som man bara kan önska!
Jag vill tacka alla för att ni gjorde min födelsedag till den perfekta dagen! <3







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*