Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Blixtar och dunder - Magiska under

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Helluu! 
Nu ska jag snart gå mot jobbet och självklart börjar det regna nu med åska och blixtar påköpet. Det har hållt sig mulet hela dagen men inget regn, men nu så... Det är supermysigt när det regnar och åskar, då sitter man gärna med fönstret på glänt under en filt och bara lyssnar. Men nu när jag måste ut i det och har dessutom inget val och mitt paraply gott sönder känns det sådär lagom roligt faktiskt. Jag kommer troligen slå rekord tid i snbbast från Haga till Donken haha 
Jag har legat i soffan hela morgonen/förmiddagen och kollat på filmer, runt 1 tog jag mig i kragen och gick ut för att springa - nu sitter jag här och har nyss ätit pannkakor och hoppas till tusen på att regnet lugnar sig. 

Måste säga att jag saknar dethär med ett vanligt sommarlov - cykla runt på skogsvägar för att bada i sjöar här och var, studsastudsmatta, spela minigolf, ligga på stranden hela dagen, grilla på kvällarna, tälta, äta massor av mjukglass och bli omhändertagen av mamsen när man själv inte orkar. Jag trivs super med det jag gör nu det är inte de, men det vore skönt att ha en sommar som man hade när mna var liten, jag tänker mig att sommaren 2016 eller 2017 får bli en sån sommar!
 
     
                              
     
                  



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*