Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Hur fint kan livet bli egentligen?

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Okej, hur underbar dag har jag haft idag på en skala av 1-10? Jo, 3500! Första skoldagen på Kolmården och jag är så sjuukt taggad för denna höst! Shit va roliga saker vi kommer få lära oss och jäklar va bra APL jag kommer ha på MARINE WORLD i en hel vecka! Just nu känns det så himmla fett så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Ska denna lyckliga period vara förevigt? - JA TACK!

 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*