Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Sista Augustidagen

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
GodMorgon! 
Sista Augusti dagen - sista dagen på sommaren för i år. Det ska firas med jobb från morgon till kväll tänkte jag. Har lite ångest för att jag inte tog ledig från jobbet ihelgen och följde med min släkt upp till sommarstygan en sista gång.. Fasen alltså - iland undrar jag hur jag själv tänker :( 
En sak som är helt okej är iaf att jag ska på utbildning måndag och tisdag - jag har blivit utvald till en av skolans elevambassadörer och ska få gå en marknadsföringsutbildning - as fett! Jag tror det kommer bli superbra och superkul! 
Ha en bra dag <3
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*