Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Sötsug

Skrivet:    ·  Inspiration, Vardagens Guld
Hellu Sötnöt! 
Är det bara jag eller är den 9 Augusti en söt-ätar-dag? Huhu jag är iaf hur sugen som helst på allt som har socker i sig , gärna något fint bakverk som är lika gott för ögat som för smaklökarna! Jag gör ett desperat försök att minska detta sötsug genom att kolla på bilder av cupcakes,tårtor, glass, kakor , nutella och alla möjliga verk! Och gissa vad - det hjälper! 
Dessutom måste jag få lite inspiration till när jag ska bjuda släkten på min födelsedag, något extra fint ska serveras vid födelsedagar!

 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*