Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Underbar dag!

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Åh, vilken underbar dag jag har haft idag! Väldigt skön och lugnt morgon med mys i soffan med frukosten, mötte sen upp Evelina för att gå runt lite på stan innan hon gick vidare för att köa till Rix FM festivalen och jag mötte upp en vän för att se på när dom hade City Jam - fett! Snabbt mot jobbet där det har varit sjuuuuuuuukt mycket folk, åt förövrig upp en kykling-pesto sallad rekord snabbt, jag gick från omklädningsrummet till stämpelklockan (ca 30 m) samtidigt som ja bytte om till jobbuniform OCH åt upp salladen - Japp , skillad tjej här! 

När jag sedan slutade träffade jag Ewvelinorna och Elli för att kolla på fyrverkerishowen och kvällen avslutades med pommes på MAX- nomnom!
Äntligen(!!!) ligger jag på min kära soffa för att sova. Tackade även ja till förlängt pass imorgon, 11-20 blir det istället för 16-20 - joja, varför inte?
Bilder kommer imorgon om jag hinner :)
Puss på er!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*