Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Veckans planering

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Skönt med lite kortare jobbpass för omväxlningens skull, detta pga Augustifesten. Vet inte riktigt vad det kan vara för skoj men en jobbkompis har lovat att visa mig dom bästa bitarna!
Det blev en löprunda idag som avbrott i mitt filmtittande + att jag tog en timme fri för att gå till biblioteket och låna två bäcker. Jag måste färska upp minnet lite på det här med biologi osv nu när skolan börjar om en vecka ( som jag förövrigt är as taggad på!). 
Nu ska jag lägga mig undertäcket och kolla på serier tills jag somnar!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*