Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Året 2013

Skrivet:    ·  Inspiration, Vardagens Guld, Äventyr
Jaha, då börjar året 2013 gå mot sitt slut, det käns sjukt vad tiden har gåt fort! Jag har nu gått halva min utbildning som djurvårdare och snart är dat dags att sätta alla resplaner som hålt mig uppe sena kvällar/Nätter i verket - Galet! Hur som , här kommer en resume av året som jag förövrigt är fruktansvärt nöjd med :D
Året har bjudit på sjukt många biokvällar...
Pussande på massa fina djur.
Underbara vänner
stunder med sjukt mycket plugg.
fått världens bästa APL plats och fåt klart för mig vad jag vill bli
fått chansen at vara zoolärare för en dag
 
Fåt jobb på Donken , blivit månadens medarbetare och skjutit fram i utvecklingen där!
Åkt på roadtrips med bästavän, kolat på hockey och festat!
Umgåtts med dessa godingar!
Spenderat tid med min lilla syster
oooch med min fina bror såklart....
Jag har hålit igång träningen och sprungit halvmaraton.
Flyttat ihop med Elli, konkat på möbler över hela halva Norrpan pga att man inte har bli..
Ätit supergod glass med tjejorna, och haft många trevliga stunder med dom!
Tagit hand om lite djur
spenderat några veckor under sommaren där jag trivs som bäst - vår sommarstuga Mangrund
Varit ute på äventyr i Europa med dessa coolingar.
Har korsat Danmark,Tyskland, Nederländerna, Belgien, Frankrike, Spanien, Portugal, Italien, Österrike.
sett toppen av Eiffeltornet och delar av Paris. *stolt
Tagit hand om lite djur.
Blivit utsedd til Elevambasadör på skolan, stått på mässor och öppethus
varit på elevambasadör utbildning med massa annat trevligt folk från Real från olika städer.
Lärt mig massa roliga saker om djur
Tagit hand om lite fler djur !
Ätit Gristunga...
Hittat min bibel
Börjat dansa Ghetto Stiletto och Femenin Vibe
Haft underbart värdefulla dagar på kolmården!
Fikat en heldel på Espresso House
Haft mysiga tacokvällar med fina vänner
Gått på Utomhusbio för första gången i mitt liv
Tilbringat många timmar i springspåret och på sit-ups bänken
Sett vilda sälar
Åkt på äventyr med kusinerna - här utforskars ett vrak
Tilbringat många kvällar och nätter med min älskade samling av resekataloger!
 
 
 
♡Ähdelkulla ♡
Skrivet: 2013-12-30,  kl. 23:13:58

låter som ett sjukt bra år du! och ha ett jävligt bra 2014 också! :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*