Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Julafton

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Här kommer några bilder från vår julafton. Jag har fått sååå fina julklappar, ätit gudomlig mat och umgåtts med de finaste människor som finns på jorden! Jag kan för övrigt checka av : Äta tunga på min bucketlist - Gristunga jajjamen!

Igår satt hela syskonskaran och pusslade Disney-pussel och julen har varit super trots atr det jar varit 7+grader och grönt ute. Bevisat att en bra jul inte hänger på snön! :D

Nu ska jag lägga mig ner i sängen mer än väl omhändertagen av mim kära mormor och morfar - jag slaggar hos gammelpäronen inatt!
Imorgon står kl på 6.00 - dax för julotta med kusiner och mormor Mysigt!

Kunde inte önska mig en bättre jul!<3















DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*