Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Alla dagar i ett inlägg

Skrivet:    ·  Vardagens Guld
Hejhå,
Jag är väldigt trött och seg trots att det är lov. Har galet ont i nacken och både hjärnan och ögonen är helt efterblivna.
Helgen i Karlstad med Amanda var grym!! Helt galet kul blev de trots att vi alltid har otur med våra utekvälla, Men inte denna gång gott folk! 

Imåndags bodde jag halvt på vårdcentralen, gjorde tre besök för tre olika saker haha 
Hjärtat, ryggen och sen p-piller. Fick ta massa blodprover och EKG, usch läkare är inte roligt alltså!! Fick äntligen knäcka loss i ryggen igen så nu är jag lite mer rörlig.
Då passade jag även på att genomför en läxa jag fick av min APL värd på hästkliniken att börja läsa djurensanatomi. Så nu har jag rensat biblioteket på varje bok med djurskelett eller kroppsdelar osv i. 
Jag har byggt ihop ett eget asbra häfte med massa bra saker, så nu blir det att lära sig allt så att jag kan förstå vad dom pratar om på på onsdags APL,en. 

Igår följde jag med mamma och hennes vän på vattengympa, det var vi och gamla tanter hihi men oj så kul det var. Lite väl kort enligt mig men ruskigt underhållande och svårt. Mina älskade vita fina reebook skor blev stulna där också... Trots att dom var helt trasiga och bruna istället för vita. bajskorv.. Så nu har vi betsällt ett par nya som jag hoppas hinner komma innan jag åker till Norrköping igen.
 
Idag har jag hunnit träna, följt med pappa och Joline till faster Jenny och kollat på 36 timamrs gamla lamm<3, sen hem och träffade Sara, såg henne sist våren 2012!!! Trevligt trevligt

Nu sitter jag här och ska packa för Östersunds resan som börjar i morgon. ca 8-9 timmar bilresa låter väldigt lockande..




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*