Startsidan  ·   Instagram  ·   WeHeartIt  ·   Tumblr

Day-Off

Skrivet:    ·  


Halloj,
Jag har fått en ledig dag idag från APLen på Hästkliniken , är taggad inför nästa vecka istället! Så jag tog mig en sovmorgon och ska nu ner mot stan för att köpa med gratis lunch på matkortet hem. Resten av dagen kommer bli slappa som en gris i soffan, träna, fixa med ett litet projekt jag har tagit mig ann och sen slappa ännu mer med film och kanske tom en marabou Fruk & Mandel <3 Sen kanske det slinker in en ansiktsmask, hår inpackning och ett bad, det vore inte helt fel. Dagen i morgon kommer se ungefär likadan ut ,efter skolan då förstås. Men mhmhmm detta behövdes faktiskt! Jag börjar bli lite trött i kroppen och huvudet så dessa dagar ska jag ta tillvara på nu innan lovet!

Ha en bra dag mina fina läsare<3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Namn: Caroline Nelson
Ålder: 17 år
Bor: Norrköping och Askersund
Sysselsättning: Jobbar på Mcdonalds och pluggar till Djurvårdare
Intressen: Fotografera, Djur, Träna, Resa, Filmer
Framtidsplaner: *Volontärarbeta i Kenya, Diani Beach, med marinekologi sommaren 2014* Praktisera som vet.assistent i Uganda 2015.* Möjligen plugga vidare till veterinär i Budapest alt. Edinburgh om några år.* Resa jorden runt och älska livet!*